نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]

ا

  • ابزار خدمات بانکداری الکترونیکی سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
  • اجرای استراتژی مفهوم‌پردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژی‌های سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
  • اجرای استراتژیک مفهوم‌پردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژی‌های سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]
  • ارزش ادراک‌شده ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاه‌های همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]
  • ارزش ادراک شده مشتری پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
  • ارزش برند شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
  • ارزش کارکردی تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
  • ارزش لذت‌جویانه تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
  • ارزش ویژه برند نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
  • استراتژی شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41]
  • استراتژی مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
  • استراتژی تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
  • استراتژی رهبری هزینه ارائه الگوی توسعه بازارهای بین‌المللی (نمونه‌کاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
  • اصلاح‌طلبی نگاشت شبکه تداعی‌های برند گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
  • اصول‌گرایی نگاشت شبکه تداعی‌های برند گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
  • اعتماد به برند بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
  • اعتماد به فروشنده ارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434]
  • اقتصاد مقاومتی ارائه مدلی جهت شناخت، دسته‌بندی و تحلیل عدم اطمینان‌های موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
  • الگوریتم ژنتیک چندهدفه ارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]
  • الگوی سیپ ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
  • الگوی کسب سهم از بازار طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
  • اینستاگرام عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]

ب

  • بازار خاکستری شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
  • بازار غیررسمی شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
  • بازاریابی اجتماعی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیت‌های بنیادهای خیریه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 611-632]
  • بازاریابی بین‌المللی فیلم طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
  • بازاریابی خدمات تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
  • بازاریابی رابطه‌مند پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
  • بازاریابی مقصد تکنولوژی واقعیت مجازی در بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 721-743]
  • برند نگاشت شبکه تداعی‌های برند گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
  • برند آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
  • برند شناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرف‌کننده [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 911-928]
  • برند حزب نگاشت شبکه تداعی‌های برند گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
  • برندسازی کارفرما طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
  • برندسازی مکان عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]
  • برند متمایز طراحی مدل کسب‌وکار رسانه‌های دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790]
  • برند مصرف‌کننده شناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرف‌کننده [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 911-928]
  • به خاطرسپاری نام تجاری تاثیر رنگ بسته‌بندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
  • بهینه‌سازی چندهدفه ارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]

پ

  • پیاده‌سازی استراتژی مفهوم‌پردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژی‌های سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
  • پیامدهای وفاداری به برند آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
  • پیام‌رسان اجتماعی عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545]
  • پیشایندهای وفاداری به برند آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]

ت

  • تئوری داده‌بنیاد ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608]
  • تابآوری در برابر اطلاعات منفی تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • تبلیغات از طریق وب ارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]
  • تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
  • تجربه مشتری مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523]
  • تجربه مشتری سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
  • تحقق استراتژی‌ مفهوم‌پردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژی‌های سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
  • تحلیل اهمیت ـ عملکرد شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیت‌های بنیادهای خیریه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 611-632]
  • تحلیل تم ارائه مدلی جهت شناخت، دسته‌بندی و تحلیل عدم اطمینان‌های موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
  • تحلیل تم نوع‌شناسی اخبار جعلیِ شبکه‌های اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردم‌نگارانه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 814-844]
  • تحلیل چندسطحی ارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434]
  • تحلیل شبکه مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523]
  • تحلیل عاملی ارائه مدلی جهت شناخت، دسته‌بندی و تحلیل عدم اطمینان‌های موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
  • تحلیل کتاب‌سنجی مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523]
  • تحلیل و توسعه نهادی تحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
  • تخفیف‌های کششی تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813]
  • تخفیف‌های مبتنی بر شانس تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813]
  • تخفیف‌های مبتنی بر مهارت تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813]
  • تخفیف‌های همراه با عدم قطعیت تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813]
  • تشخیص نام تجاری تاثیر رنگ بسته‌بندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
  • تصمیم به خرید تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813]
  • تصویر مقصد تکنولوژی واقعیت مجازی در بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 721-743]
  • تعهد به جامعه بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
  • تکنیک‌های پیشبردی تکنیک‌های پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131]
  • تناسب ارزش برند- مصرفکننده تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • تنوعبخشی مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
  • توسعه استراتژیک فرایند برندسازی ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
  • توسعه بازارهای بین‌المللی ارائه الگوی توسعه بازارهای بین‌المللی (نمونه‌کاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
  • تیپ شخصیتی کارمندان فروش ارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434]
  • تیپ شخصیتی مشتری ارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434]

ج

  • جایگذاری محصول تکنیک‌های پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131]
  • جذابیت برند تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • جهتگیری هویت سازمانی شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41]
  • جوهر و عرض طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]

چ

  • چابکی راهبردی اثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصت‌های کسب‌و‌کار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونه‌پژوهی: صنایع موادغذایی ایران) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 546-571]

ح

  • حاکمیت شرکتی شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
  • حکمرانی خوب مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885]
  • حکمرانی خوب الکترونیک مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885]

خ

  • خبر جعلی نوع‌شناسی اخبار جعلیِ شبکه‌های اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردم‌نگارانه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 814-844]
  • خجالت از برند شناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرف‌کننده [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 911-928]
  • خدمات بانکداری الکترونیکی سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
  • خود طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]
  • خیریه شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیت‌های بنیادهای خیریه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 611-632]

ذ

  • ذهن طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]

ر

  • رسانه سینما طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
  • رسانه‌های اجتماعی عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545]
  • رسانه‌های اجتماعی نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
  • رسانه‌های دیجیتال طراحی مدل کسب‌وکار رسانه‌های دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790]
  • رنگ بستهبندی تاثیر رنگ بسته‌بندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
  • روابط فروشنده-خریدار پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
  • روش نقشه مفهومی برند نگاشت شبکه تداعی‌های برند گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
  • رویکرد برساخت‌گرایانه چارمز مفهوم‌پردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژی‌های سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
  • رویکرد داده‌کاوی عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]
  • رویکرد رفتاری شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]

س

  • سازمان اجتماعی طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]
  • سامسونگ شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
  • سرمایه ساختاری اثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصت‌های کسب‌و‌کار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونه‌پژوهی: صنایع موادغذایی ایران) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 546-571]
  • سلسله‌مراتب نیازها طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
  • سنجش مدل سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
  • سیستم استنتاج عصبی-فازی طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونه‌های خرده‌فروشی با ویژگی‌های محصول [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87]

ش

  • شایستگی‌های سازمانی تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
  • شبکه فروش طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472]
  • شبکه‌های اجتماعی عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]
  • شبکه‌های اجتماعی نوع‌شناسی اخبار جعلیِ شبکه‌های اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردم‌نگارانه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 814-844]
  • شرکاء استراتژیک ارائه مدلی جهت شناخت، دسته‌بندی و تحلیل عدم اطمینان‌های موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
  • شرکت‌های چند کسبوکاره مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
  • شناسایی فرصت‌ها اثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصت‌های کسب‌و‌کار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونه‌پژوهی: صنایع موادغذایی ایران) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 546-571]

ص

  • صادرات ارائه الگوی توسعه بازارهای بین‌المللی (نمونه‌کاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
  • صنایع خلاق طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
  • صنعت بیمه طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472]
  • صنعت بیمه مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885]
  • صنعت تصویر طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
  • صنعت خدمات ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
  • صنعت موادغذایی اثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصت‌های کسب‌و‌کار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونه‌پژوهی: صنایع موادغذایی ایران) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 546-571]

ط

  • طرح آزمایشی تاثیر رنگ بسته‌بندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]

ع

  • عدم اطمینان ارائه مدلی جهت شناخت، دسته‌بندی و تحلیل عدم اطمینان‌های موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
  • عشق برند طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]
  • علاقه به برند بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
  • علل تخفیف ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاه‌های همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]
  • عملکرد طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472]
  • عوامل قیمتی ارائه الگوی توسعه بازارهای بین‌المللی (نمونه‌کاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
  • عوامل کلان اقتصادی ارائه الگوی توسعه بازارهای بین‌المللی (نمونه‌کاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]

ف

  • فرا ترکیب ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
  • فراترکیب شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41]
  • فراترکیب شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
  • فراترکیب آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
  • فرایندهای هیئت‌مدیره شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
  • فروشگاه فیزیکی و آنلاین واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیل‌گر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
  • فروشگاه همواره تخفیف ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاه‌های همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]
  • فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]

ق

  • قصد بازدید تکنولوژی واقعیت مجازی در بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 721-743]
  • قصد توصیه‌ دهان‌به‌دهان تکنولوژی واقعیت مجازی در بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 721-743]
  • قصد خرید واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیل‌گر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
  • قیمت‌گذاری ترکیبی ارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]

ک

  • کارآفرینی رسانه‌ای عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545]
  • کانال توزیع شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
  • کسب‌و‌کار مجازی مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885]
  • کلیشه اجتماعی ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاه‌های همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]
  • کنش متقابل نمادین طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]
  • کودک تاثیر رنگ بسته‌بندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]

گ

  • گفتمان سیاسی نگاشت شبکه تداعی‌های برند گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
  • گونه‌های خرده‌فروشی طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونه‌های خرده‌فروشی با ویژگی‌های محصول [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87]

ل

  • لوازم خانگی شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]

م

  • مجلات کودکان تکنیک‌های پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131]
  • محصول غذایی ناسالم تکنیک‌های پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131]
  • مدل پورتر عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
  • مدل کسب‌وکار طراحی مدل کسب‌وکار رسانه‌های دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790]
  • مدیریت ارتباط با مشتری ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608]
  • مدیریت تجربه مشتری مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523]
  • مدیریت تجربه مشتری سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
  • مدیریت دانش مشتری ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608]
  • مدیریت رسانه طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]
  • مردم‌نگاری نوع‌شناسی اخبار جعلیِ شبکه‌های اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردم‌نگارانه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 814-844]
  • مرور نظام‌مند شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
  • مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها تحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
  • مشارکت اجتماعی نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
  • مشروعیت بیرونی تحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
  • مشروعیت درونی تحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
  • مشکلات صادرات ارائه الگوی توسعه بازارهای بین‌المللی (نمونه‌کاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]

ن

  • نظریه داده بنیاد مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
  • نهادها تحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
  • نوع‌شناسی نوع‌شناسی اخبار جعلیِ شبکه‌های اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردم‌نگارانه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 814-844]
  • نوع مانکن واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیل‌گر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
  • نیروی انسانی مستعد طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]

و

  • واقعیت مجازی تکنولوژی واقعیت مجازی در بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 721-743]
  • وعده برند کارفرما طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
  • وفاداری برند بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
  • وفاداری به برند آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
  • ویژگی‌های محصول طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونه‌های خرده‌فروشی با ویژگی‌های محصول [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87]

ه

  • هدف مشتری واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیل‌گر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
  • هرم ارزش ویژه مشتری محور نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
  • همانندی مشتری با مشتری تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • هواخواهی هماهنگ برند تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
  • هواخواهی وسواسی برند تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
  • هویت اجتماعی بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
  • هویت برند تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
  • هویت برند سازمانی تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
  • هویت سازمانی شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41]
  • هیجانات عاطفی ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاه‌های همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]